فروش و راه اندازی تخصصی تجهیزات

SE113

از دیگر فعالیت‌های پیشگام شبکه ، خدمات فروش و راه اندازی تخصصی تجهیزات می‌باش که در ادامه به اتها اشاره شده است.

ارتباط بین دفاتر و شعب

اگر کارخانه دارید و یا به صورت شعبه ای کار می کنید نگران برقراری ارتباط و مدیریت متمرکز آنها نباشید. راه های زیادی برای ارتباط آنها وجود دارد . همچنین راهکارهای خوبی جهت مدیریت چنین شبکه هایی داریم.

نصب و راه اندازی سوئیچ و روتر

سوئیچ , روتر , اکسس پوینت , مودم , رادیو و سایر تجهیزاتتان را بر اساس اصول و استانداردها در جای مناسب قرار داده و تنظیمات ( CONFIGURATION) لازم را روی آنها اعمال میکنیم .

فایروال و کنترل مصرف اینترنت

اگر به اینترنت متصل هستید , پس با مشکلات آن نیز آشنا هستید . اتصال از بیرون و یا امنیت در برقراری ارتباط از بیرون , مدیریت پهنای باند , مدیریت حجم مصرفی اینترنت , گزارش مصرف اینترنت کاربران از جمله مواردی میباشد که جز مشکلات شما و رفع آن تخصص ماست.

 

تلفن های تحت شبکه ( VOIP)

هر روز، تعداد بیشتری از تلفن های آنالوگ (سنتی) جای خود را به تلفن های تحت شبکه(آی پی فون) می دهند. تلفن های ویپ با اتصال به یک سانترال تحت شبکه یا IPPBX، باعث کاهش هزینه های مخابراتی و نگهداری شما خواهند شد.
گوشی های IP را می توان به راحتی و بدون نیاز به کابل کشی مجدد، نصب نمایید. تلفن های آی پی، علاوه بر کیفیت بالا، امکانات متنوع و کاربردی زیادی را از جمله ویدیو کنفرانس برای کسب و کار شما فراهم می سازند.
شرکت پیشگام شبکه با آگاهی کامل از نیاز مشتریان، انواع تلفن VoIP را در مدل ها و کاربری های مختلف، ارائه می نماید

 

تجیزات سخت افزار رایانه و سرور:

پس از بررسی و محاسبه سرویسهای موجود و سرویسهای درخواستی بهترین تجهیزات و مناسبترین سرور و قطعات رایانه ای را پیشنهاد میکنیم